Zavod Slap-Vipava
Slap 82
SI-5271 Vipava
Davčna številka: 29885493
Matična številka: 8435871000
TRR: IBAN SI56 0400 1005 0191 766 (NOVA KBM d.d.)
https://www.vipava-gourmet.si
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine vipava-gourmet.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja podjetje Zavod Slap-Vipava, Slap 82, 5271 Vipava (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pri okrožnem sodišču v Novi Gorici, pod reg. št. 2019/16895 dne 13.05.2019, matična številka: 8435871000, podjetje ni zavezanec za DDV. ID za DDV: 29885493. Ustanovitelji zavoda so Denis Jež, Hermina Kovačič, Nina Uršič in Gregor Kren.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in varstvom osebnih podatkov.
Registracija uporabnika
Za izvedbo naročila v spletni trgovini Zavod Slap-Vipava registracija uporabnika ni potrebna. Za uspešno izvedbo nakupa so potrebni naslednji podatki: ime in priimek kupca, naslov kupca oziroma naslov za dostavo, telefonska številka in e-mail naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu.
V primeru registracije v sistem spletne trgovine, obiskovalec nastavi poljubno uporabniško ime, naslov elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime, elektronski naslov in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da sledite navodilom:
• Registracijo lahko opravite na strani »Moj račun«.
• Vnesite zahtevane podatke v za to namenjena okenca in pritisnite gumb »Registracija«
• Izbrano geslo shranite na varno mesto, saj ga boste potrebovali za naslednji vpis v trgovino.
• Svoj račun lahko preglejujete in urejate na strani »Moj račun«.
Po opravljeni registraciji boste na svoj elektronski naslov prejeli sporočilo o uspeli registraciji.
Če uporabniški račun že imate, potem se prijavite v spletno trgovino s klikom na »Moj račun«.
Če ste geslo pozabili, uporabite možnost “Ali ste pozabili geslo?”.
Naročanje
Naročila prek spletne trgovine vipava-gourmet.si so dostopna 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki. Če želenega artikla ni na zalogi, nam pošljite poizvedbo preko kontaktnega obrazca na strani »kontakt«, preko Facebook Messengerja ali na email info@vipava-gourmet.si in obvestili vas bomo, ali je dobava možna.
Izdelki so opisani v zavihku »opis« in »dodatne informacije«. Za dodatna vprašanja glede izdelka smo vam na voljo peko e-maila, Facebook Messengerja ali kontaktnega obrazca. Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletni trgovini Zavod Slap-Vipava so v evrih. Zavod Slap-Vipava ni zavezanec za DDV. DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1. Izdelke glede na izbor kupca ob zaključku nakupa dostavimo sami, preko Pošte Slovenija ali DPD. Cena stroška dostave se obračuna na blagajni, preden kupec zaključi nakup. Prav tako je kupec seznanjen z morebitno provizijo, ki jo obračuna dostavna služba Pošte Slovenije ali DPD, ob plačilu s kartico.
S klikom na gumb »Zaključite naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavnimi podatki.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cene izdelka v ponudbi, brez predhodnega obvestila.
Nakup
V spletni trgovini vipava-gourmet.si so prikazani izdelki s končnimi cenam. DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1. Zavod Slap-Vipava ni zavezanec za DDV.
Izdelek lahko dodate v košarico v mrežnem pogledu znotraj izbrane kategorije ali na strani izdelka s klikom na gumb »V košarico«. Če želite izbrati več kot 1 kos, to lahko storite na strani izdelka predno izberete »V košarico« ali to storite kasneje v košarici. Dodan izdelek se bo prikazal desno zgoraj pod gumbom, ki prikazuje košarico. Nakup lahko nadaljujete na strani ter dodajate dodatne artikle v košarico. V primeru, da ste nakup zaključili, lahko izbrane izdelke pregledate s klikom na gumb »Prikaži košarico« ali na ikono košarica. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na simbol X pred posamičnim izdelkom. Če želite spremeniti količino določenega izdelka v košarico, to storite v polju »količina«. Za dodajanje dodatnih izdelkov se vrnite v trgovino s pomikom na »Izdelki Vipavske doline« ter nadaljujte nakupovanje.
V kolikor stran obiskujete prvič, se vam bo v polju Skupaj pod Dostava ponudila možnost »Preračunaj poštnino«, kjer lahko vnesete naslov za dostavo in program vam bo preračunal znesek poštnine. To lahko storite tudi na naslednjem koraku.
V kolikor ste že prijavljeni na spletni strani in so vaši dostavni podatki že vneseni, vam bo stran samodejno ponudila možnost dostave glede na izbrani naslov dostave. Izberete le eno od ponujenih načinov dostave.
Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.
Če imate promocijski kupon, ga s klikom na povezavo ob napisu »Imate kupon?« vnesite v za to namenjeno okence. Če ste registrirani uporabnik, se prijavite s klikom na povezavo ob »Stalna stranka?« Če niste registrirani uporabnik spletne trgovine, vpišite zahtevane podatke, potrebne za dostavo. Izberite način dostave, ki se ponudi ob vnosu podatkov za dostavo. Nato izberete način plačila (možni načini plačila opisani spodaj). V primeru dostave Pošte Slovenije ali DPD, se vam zaračuna poštnina v vrednosti, ki je odvisna od teže blaga (več informacij v razdelku »Cena poštnine«).
Nakup zaključite s strinjanjem s pogoji poslovanja, omenjenimi v tem dokumentu ter klikom na gumb »Kupite sedaj«.
Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže besedilo »Vaše naročilo je bilo sprejeto«. Poleg tega boste na elektronski naslov prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.
Račun vam bo po opravljenem nakupu in zaključene oddajnem procesu poslan na vaš e-poštni naslov.
Potrditev naročila
Po zaključku naročila boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu ali registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V primeru kakršnih koli vprašanj nam pišete na elektronski naslov info@vipava-gourmet.si.
Kupec ima pravico do preklica naročila vse do 2 ur po oddanem naročilu. Po tem roku preklic naročila ni več možen.
Možnost spremembe naročila
Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo »Vaše naročilo je bilo sprejeto«, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate po elektronski pošti na info@vipava-gourmet.si. Kupec bo o spremembi obveščen po elektronski pošti.
Preklic naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. Če kupec pravočasno prekliče naročilo, kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete tako, da nam pošljete odgovor na »Prejeli smo vaše naročilo« ali po e-pošti na info@vipava-gourmet.si. Kupec lahko prekliče svoje naročilo tudi kasneje, vendar le v primeru, da mu predhodno po e-pošti sporočimo, da naročeni izdelek začasno ni na zalogi.
Zagotovitev informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga bo zavezovala pogodba, zagotovil naslednje informacije:
• podatke o ponudniku;
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
• pogoje dostave izdelkov (način, kraj, rok dostave);
• cene, ki so jasno in nedvoumno določene in iz katerih je razvidna vsebina – stroške prevoza in druge dajatve, način plačila;
• rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen);
• pojasnilo postopka s pritožbo vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja spletne trgovine se ponudba lahko spreminja hitro in pogosto.
Akcije in prodajna ponudba so namenjene končnemu potrošniku in veljajo za običajne količine nakupa iz zalog ponudnika. Ob količinah, ki temu ne ustrezajo, lahko ponudnik zavrne naročilo oziroma spremeni količina naročila in o tem predhodno obvesti kupca.
Naročanje in sklenitev pogodbe
Naročila se oddajajo preko spletne trgovine www.vipava-gourmet.si. Vsi izdelki v spletni trgovini obiskovalcu nudijo opis in lastnosti izdelka. Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je možen osebno na naslovu podjetja, po pošti ali po e-pošti.
Oddaja naročila je možna tudi po telefonu, na številko objavljeno na strani »kontakti«. Naročilo mora kupec tudi pisno potrditi z jasnimi besedami (na primer »potrjujem naročilo«), tako da po e-pošti odgovori na potrdilo, ki bo posredovano kupcu po oddaji naročila. Pogodba je sklenjena, ko kupec pošlje pisno izjavo, da sprejema ponudbo. Kupca v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov bremeni za klice na telefonsko številko le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater.
Status naročila
O statusu vašega naročila boste obveščeni preko avtomatiziranih elektronskih sporočil na vaš e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. V primeru, da željeni artikel trenutno ni dobavljiv, boste o tem obveščeni preko e-pošte najkasneje v roku 5 delovnih dni od poslanega povpraševanja.
Dostavni roki
Naročene izdelke pripravimo in odpremimo praviloma v dveh, najpozneje pa v petih delovnih dneh. Ob sobotah, nedeljah in praznikih ne izvajamo odpreme blaga.
Za osebni prevzem na vas bomo obvestili po elektronski pošti, ko bo blago pripravljeno za prevzem. Prevzemno mesto ponudnika je na naslovu Slap 82, 5271 Vipava, v kolikor mesto ni drugače določeno po predhodnem dogovoru po telefonu ali elektronski pošti.
Če se zgodi, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Pri dostavi sodelujemo s podjetjem DPD, ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. Dostava se lahko podaljša v primeru različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …).
Dostava naročenega blaga, kupljenega v spletni trgovini, je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije. Stroške dostave v celoti krije kupec. Končna cena dostave je odvisna od skupne teže paketa in se samodejno preračuna glede na izbrane artikle v naročilu (glej cenik poštnine).
Dostavna služba vas pred predvideno dostavo obvesti o predvidenem terminu dostave. Če vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam dostavna služba pusti v nabiralniku obvestilo o poštnem paketu in načinu prevzema. Pri plačilu po povzetju s plačilno ali kreditno kartico, dostavna služba kupcu zaračuna provizijo v višini 1,5% skupne vrednosti naročila. V primeru plačila z gotovino pa med 1 in 8,15 EUR, odvisno od višine odkupnine.
Cene in stroški dostave
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€). Zavod Slap-Vipava ni zavezanec za DDV. DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Poštnina je na območju občine Vipavske doline brezplačna. Dostava na območja izven Vipave se obračunajo po veljavnem ceniku DPD.
Poštnina se obračuna glede na težo naročila po naslednjem ceniku:
Min teža (kg) | Max teža (kg) | Cena poštnine (EUR) |
---|---|---|
0 | 1,99 | 4,50 |
2 | 4,99 | 5,60 |
5 | 9,99 | 6,80 |
10 | 14,99 | 7,88 |
15 | 19,99 | 9,10 |
20 | 24,99 | 10,70 |
25 | 31,5 | 11,70 |
DPD vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1 EUR v primeru zneska do 250 EUR. Provizija lahko znaša do 8,15 EUR za znesek do 2.500 EUR in se obračuna skladno s politiko DPD. Ta strošek ni zajet v izračunano poštnino. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.
Načini plačila
V spletni trgovini vam omogočamo naslednje načine plačila:
• Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga): Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino ali kartico, ko mu dostavi naročene izdelke.
• Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR): Kupcu po e-pošti izdamo predračun za naročene izdelke oziroma naročilo z avtomatiziranim sporočilom takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Izdelki bodo odposlani takoj, ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno in v celoti izvedeno. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja Zavod Slap-Vipava.
• S plačilnim sistemom PayPal: Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Izdelki bodo odposlani takoj, ko prejmemo od sistema PayPal potrditev o plačilu.
• Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) prek sistema Bankart: Pri plačilu s plačilno oziroma kreditno kartico sledite navodilom na spletni strani. Pri izvedbi plačila boste potrebovali podatke svoje kartice (številka kartice, veljavnost in CCV2 varnostno kodo).
Račun vam bo po opravljenem nakupu poslan na elektronski naslov, vnesen med izvedbo naročila.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@vipava-gourmet.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo vplačil bo izvedeno v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Blago se vrne ponudniku na naslov Zavod Slap-Vipava, Slap 82, SI-5271 Vipava
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Stvarna napaka
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake
Odveza odgovornosti
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Zavrnitev naročila
Spletna trgovina si pridružuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ja pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja Zavod Slap-Vipava, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Zavod Slap-Vipava in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Zavod Slap-Vipava. Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Zunaj sodno reševanje sporov
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.
Sklepanje elektronskih ponudb
Spletna trgovina in sklepanje elektronskih ponudb je na voljo izključno v slovenskem jeziku.
Pomembno
Izdajanje in dostava vina in žganih pijač se lahko izvede samo osebam, starejšim od 18 let. Zato mora biti kupec v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik odstopa od pogodbe. Kupec/uporabnik s strinjanjem s splošnimi pogoji potrjuje, da je starejši od 18 let.
Minister za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.